Nu suntem singurii!

    "Am incercat in zadar sa ma conectez la internet, telefonul meu este prea invechit sa prinda semnalul de la cafenea. Bine ca nu este urgent sa trimit acest e-mail.
     Primavara a refuzat sa mai apara, in schimb s-a instalat toamna. Zic asta uitandu-ma la frunzele uscate si rosii ce cad de pe crengile copacilor, un pic dezghetate! Ce vina au ele ca au ramas acolo inca de anul trecut?
    Asa ma simt si eu, amortita, prea tarziu sa ma desprind, prea inghetata in propriile sentimente decalatate!
   Primavara urma sa imi reaminteasca ca este vremea tarzie si trebuie sa imi mut inima, dar primavara refuza sa mai apara...
     Amandoi stim ca schimbarea ne va lovi pe amandoi, tu ma vei vedea cu altul iar eu te voi vedea indragostit de alta, purtati de anotimpurile ce refuza sa apara..."

                                                                                            Dor Amar - 2014




Comentarii